Tekerje fel a hangerőt: 1 perces videóban visít az új Porsche 911 GT3
Íme a bizonyíték arra, hogy egy régivágású szívómotornak a turbókkal teli 2017-ben is milyen remek hangja lehet.
Íme a bizonyíték arra, hogy egy régivágású szívómotornak a turbókkal teli 2017-ben is milyen remek hangja lehet.
Az ikonikus német sportkocsi következő generációját már javában tesztelik. Mutatjuk, hogy hogyan.
Egy "kicsit" megpiszkálták a stuttgarti autó motorját, hogy aztán őrült fokozatban tudjanak vele haladni az autópályán.
Ami egy gyakorlott autósnak a beteljesült álom, egy tanulóvezetőnek totális rémálom elsőre.
A bő 25 perces videóban a Porsche 911 gyártási folyamatának minden fontos részletét megnézhetjük.
Négy kérdést intéztünk a rendőrség felé nyolc nappal ezelőtt a TV2-es Berki Krisztián Instagram-oldalára felkerült gyorshajtásos videóval kapcsolatban. Megérkezett a válasz.
A nem éppen a visszafogottságáról ismert médiaszemélyiség mobillal rögzítette az esetet.
Jaguar F-Type R 550 lóerős motorja sem volt elég a 911 Turbo S ellen.
Legalábbis első pillantásra, ha viszont közelebbről megnézni az ember a Martini-csíkos 911-et rájön, hogy csak egy részletgazdag fóliáról van szó.
A Porsche Exclusive részlege csillogtatta meg ismét a tudását, ezúttal egy Carrera S kabrióval, amibe kissé idegennek tűnő fabetéteket pakoltak.
Adott egy 22 kilométeres versenypálya, amit teljes egészében beborít a hó. Nem létezik ennél jobb szórakozás.
Ez a sportkocsi nagyon becsapós, hiszen évtizedekkel korábbi modellnek tűnik, pedig a réginek tűnő lemezek alatt a legmodernebb technika rejtőzik.
A német gyártó ezen ikonikus modelljét az ígéretek szerint közúton legalább akkora élmény vezetni, mint versenypályán.
Az 1965-ben gyártott autónak minden alkatrésze eredeti, a gumija több mint fél évszázada van a felnin.
Az elmúlt fél évszázad alatt egyszerűen nem tudtak hibázni a stuttgartiak.
Nem túlzás azt állítani, hogy ez a 911-es van a világon a legrosszabb állapotban. Már ha ezt még 911-esnek lehet egyáltalán nevezni.
Ilyen egyszerű csak egy pillanatra megállítani az időt, hogy megnézzük mennyire ügyesen folynak át az egyes Porsche generációk egymásba.
Jelenleg már a vége felé közeledik a New York-i Autószalon (NYIAS) és egy tuningolt Porsche 911 Turbo-nak úgy tűnik elege is lett a felhajtásból.
A gépet Brooklynban dolgozták át, és nemcsak kinézetre lett állati.
A stuttgartiak nagyon eltalálták a modellt, nem is változtattak rajta sokat. Szerencsére.