Kipróbálná az összes Porschét egy F1-pályán? Ne fáradjon, megtettük ön helyett
Isztambulban aszfalton és terepen próbálgattuk feszegetni a legújabb zuffenhauseni sportkocsik és terepjárók határait. Hogy meddig jutottunk? Rögtön kiderül.
Isztambulban aszfalton és terepen próbálgattuk feszegetni a legújabb zuffenhauseni sportkocsik és terepjárók határait. Hogy meddig jutottunk? Rögtön kiderül.
Mutatunk egy abszolút szemrevaló zuffenhauseni sportkocsit, mely már jó ideje rendszeresen igen furcsa helyen parkol.
Még szerencse, hogy az 1:1 méretarányú valódi autók nem Lego építőelemekből készülnek. Mutatjuk, hogy miért.
Ez a szett így komplett ahogy van, a 70-es évekbeli párost szinte bűn lenne megbontani.
Az ikonikus német sportkocsi lemezei alá továbbra sem költöznek be nagy aksipakkok. Sokak örömére.
Íme a bizonyíték arra, hogy egy régivágású szívómotornak a turbókkal teli 2017-ben is milyen remek hangja lehet.
Az ikonikus német sportkocsi következő generációját már javában tesztelik. Mutatjuk, hogy hogyan.
Ez a sportkocsi nagyon becsapós, hiszen évtizedekkel korábbi modellnek tűnik, pedig a réginek tűnő lemezek alatt a legmodernebb technika rejtőzik.
A német gyártó ezen ikonikus modelljét az ígéretek szerint közúton legalább akkora élmény vezetni, mint versenypályán.
Az 1965-ben gyártott autónak minden alkatrésze eredeti, a gumija több mint fél évszázada van a felnin.
Az elmúlt fél évszázad alatt egyszerűen nem tudtak hibázni a stuttgartiak.
Egy "kicsit" megpiszkálták a stuttgarti autó motorját, hogy aztán őrült fokozatban tudjanak vele haladni az autópályán.
Ami egy gyakorlott autósnak a beteljesült álom, egy tanulóvezetőnek totális rémálom elsőre.
A bő 25 perces videóban a Porsche 911 gyártási folyamatának minden fontos részletét megnézhetjük.
Négy kérdést intéztünk a rendőrség felé nyolc nappal ezelőtt a TV2-es Berki Krisztián Instagram-oldalára felkerült gyorshajtásos videóval kapcsolatban. Megérkezett a válasz.
A nem éppen a visszafogottságáról ismert médiaszemélyiség mobillal rögzítette az esetet.
Nem túlzás azt állítani, hogy ez a 911-es van a világon a legrosszabb állapotban. Már ha ezt még 911-esnek lehet egyáltalán nevezni.
Jaguar F-Type R 550 lóerős motorja sem volt elég a 911 Turbo S ellen.
Ilyen egyszerű csak egy pillanatra megállítani az időt, hogy megnézzük mennyire ügyesen folynak át az egyes Porsche generációk egymásba.
Legalábbis első pillantásra, ha viszont közelebbről megnézni az ember a Martini-csíkos 911-et rájön, hogy csak egy részletgazdag fóliáról van szó.